
Koninklijke Erepenning voor RKSV Mierlo-Hout
RKSV Mierlo-Hout heeft op zondag 20 januari een Koninklijke Erepenning ontvangen uit de handen van Burgemeester Blanksma-van den Heuvel.
De voetbalvereniging is opgericht in 1919 en viert dit jaar haar 100-jarig jubileum. De Koninklijke Erepenning is uitgereikt tijdens de massaal bezochte receptie die op Sportpark de Beemd werd gehouden.
Foto boven: Het bestuur van RKSV Mierlo-Hout na de uitreiking van de Koninklijke Erepenning (Foto Vincent Knoops).
Cadeau
Voor aanvang van de receptie werd bij een sportpark een nieuwe entreepoort onthuld. De onthulling van dit geschenk is terug te zien in deze livestream.
Camera: Ryan Verhagen
Foto’s hieronder: Mario Coolen
Meer-Helmond-Ditisonzewijk-digitaal-nieuws
Onderstaande linken zijn aanklikbaar:
www.ditisonzewijk.nl
Facebook: Helmond-Ditisonzewijk
Twitter: @ditisonzewijk
Google+ Ditisonzewijk
Videokanaal: www.ditisonzewijk.tv
Ook op Youtube weten wat er speelt in uw eigen wijk?
Abonneer je dan gratis op ons Youtube kanaal: KLIK HIER!
Tip de redactie
Ditishelmond.nl
Heb je een nieuws- of agenda-item, leuke foto of video over Helmond en wil je dit delen?
Stuur het dan in naar onze redactie. Altijd Dichtbij!
E-mail: redactie@ditishelmond.nl
Telefoon: 088 166 67 00







