Moederdagactie door Helmond Centrum en Stichting KNOOP

Op zaterdag, 7 mei, kunnen bezoekers van het centrum van 11.00 – 16.00 uur een bijzonder hartje kopen of zelf maken voor een mooi doel: het helpen van vluchtelingen uit onder andere Oekraïne, Afghanistan en Syrië.

Bij de kraam kan iedereen invullen dat hij of zij moeder een warm hart toedraagt. Daarmee maakt de invuller je kans op een weekendje Helmond met een overnachting in Golden Tulip Hotel West-Ende.

Deze Moederdagactie is een samenwerking tussen ondernemers van Helmond Centrum en Stichting KNOOP. Oprichter van de stichting is knopenkunstenaar Damir Mumini. Damir is bekend van veel projecten met maar één doel: het verbinden van mensen. “Iedereen heeft een hart dat we verbinden aan anderen, zoals familie en goede vrienden. Maar we vergeten het nogal eens, kijk maar naar alle brandhaarden wereldwijd.”

Damir laat tijdens de Moederdagactie zelf een knoop ontwerpen in de vorm van een hart. Dit hart kan een deelnemer zelf kleien en doneren aan de stichting KNOOP of er een unieke en persoonlijke kaart van laten maken voor moeder. Door een hart te kopen, helpt de deelnemer vluchtelingen uit onder andere Oekraïne, Afghanistan en Syrië.

De actie is ook een gelegenheid om het centrum te bezoeken en te zien wat er allemaal ontwikkeld wordt. Er zijn de afgelopen tijd veel winkels en horecazaken geopend. En er ligt nog meer in het verschiet, neem bijvoorbeeld eens een kijkje in het Burgemeester Geukerspark.

Het weekendje weg in eigen stad wordt aangeboden door de ondernemers van Helmond Centrum, de Elzaspassage en hotel Golden Tulip West-Ende.

Tip de redactie

Ditishelmond.nl

Heb je een nieuws- of agenda-item, leuke foto of video over Helmond en wil je dit delen?
Stuur het dan in naar onze redactie. Zo weten wíj wat er leeft en speelt in uw wijk!
E-mail: redactie@ditishelmond.nl
Telefoon: 088 166 67 00

Geschreven door Helmond Marketing

Helmond Marketing verbindt! Wij spelen een actieve rol in de Helmondse samenleving. Samen met u ontwikkelen wij middelen om de stad op een eenduidige manier te vermarkten.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.